triss helgen

efter en väldigt overklig helg är man hemma och har smällt allting. tyvärr vart de ingen större summa, dom vinner ju oftast de äldre men men. vi hade jätte mysigt hotellrum som välkomnade oss med skumpa och frukt, sen en dags shopping. gick bredvid andreas carlsson från idol, han var sig lik med sin skinn jacka o sitt vita leende :)
jätte god mat och drinkar fick vi :) var kul att se tv4 huset och hur allt går till. mona sahlin o peter jöback var där haha kanske inget att hurra för med det var kul.

ett minne för livet har man fått o vår första resa tillsamans :)




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0