Beställa Teckning


Jag tar emot beställningar på teckningar. Pefekt som gåva/present eller bara ha till sig själv.
Jag ritar av efter valt motiv. Du kan skicka kortet via mejl eller post och du får tillbaka kortet
tillsamans med teckningen när det är klart.
Ni har 100 % nöjdhetsgaranti hos mig.

Tänk på att ju högre upplösning det är på bilden dessto bättre blir det med detaljer osv.

A2                         1800 kr
A3 (30*42 cm)     1000 kr
A4                       500 kr

Jag vill gärna att ni halva betallningen sker när ni har beställt och resten när ni fått teckningen.
Porto+frakt tillkommer ca 30-50 kr.

Hör av er om ni undrar över något :)




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0