Beställningar Smycken



Jag skräddarsyr smycken efter dina önskemål/färger m.m
och dom jag lägger upp på min blogg är ofta till salu eller finns att beställa.

Smyckerna jag gör är gjorda av lera som jag sedan målar och lackar.
           
Antingen kan man välja att ha en figur/charm eller två. Om ni vill ha mer eller önskar något annat så
går det också
                                               

                                      1 x charm                           2 x charm            
       
Halsband                       120 :-                                   150 :-
Armband                       110:-                                   140:-
Örhängen                      100:-                                   130 :-  
 
Väsksmycke          79:-
Mobilsmycke         59:-
Ring                          65 :-


EXTRA!
Set med tre smycken         300 :-



          I alla priser är det ink. frakt.





Jag gör även pärlarmband de kostar 85 kr.
Och "recyklade" handgjorda armband i naturmatrial kostar 150 kr



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Anonym

ja sthlm har sommar idag:D lunchen var underbar

2009-05-25 @ 15:32:57
BLOGG: http://karinolofsson.blogg.se/
♥ Emilia

Du har inte svarat på ang. min ring? :] Vore tacksam för svar. Kram

2010-04-27 @ 19:31:53
BLOGG: http://emiliasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0