Vill int längre....

gått o blivit skapligt sjuk, något jobbigt. feber, frossa, snörvel, host och värk. Tacka vet jag alvedon och nässpray :) kanske det var för att jag tog fram bikinin i lördas och låg och rå-pressade? aja fick ju lite tanlines ialla fall :) Ska måla en tavla till sovrummet. hmm men vet inte riktigt vad? jag gillar ju körsbärsträd. finna lite överallt i min vardag :) J ville ha en atombomb? det får han inte :) isånna fall en atombomb iform av ett hjärta med en stänk glitter på, han gick inte med på det.

 

Imorn ska jag på läkarbesök sen work. Nu ska jag kurera mig. kalla mig för fru-piller. Sen blir det sängen för en god natts sömn för hoppningsvis...

 

sthlm på måndag. I like. Tycker om sthlm faktiskt. Får åka ner dit nån helg o bara vara.

näee snörvel host o gonatt.

 




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0