todooo det va längesen...


idag har det vart kurs i hudvård och vårat märke dalton som vi har på salongen.
Så nu är man lite trött i skallen men proppad med ny nyttig information :)

På fredag kommer Linda o andreas hem till oss på middag om inte J får rycka in på jobbet.
Ska kika lite recept, trodde jag hade bestämt mej men det har jag inte :)

sen i helgen blir det bara att packa, På sömdag blire andra delen i make up utbildningen, som jag missar mkt FÖR på måndag drar jag till el stockholmo i 2 veckor på nagelutbildning =D så här glad är jag nu =D wihooo
har ju inte vart i stockholm på 6 år HAHA :) får ta med mej överlevnadskitet. Hur ska jag klara mej på söder?
vad ska jag ha på mej? haha

ps. Förlåt för dåligt skrivande. har lite mkt att göra nu haha :) men det är Kul :) som man säger
- Det går bra nu :)




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ anna

Det ska bli så himla roligt att träffa er alla :] kommer bli en toppenkväll! MAssa kramar!

2010-03-03 @ 22:50:04
BLOGG: http://madeinjapan.nu
♥ Karolina

Ja jag brukar ha lite svårt att hitta blommiga klänningar men den här va bara så jag ;) Den kostade 299kr så och jag hade inte råd att köpa den så finns den kvar när jag har pengar så köper jag den då ;)

Jorå allt bra här. Hur är det själv? Händer det nå kul? :D

2010-03-04 @ 22:18:46
BLOGG: http://karolinass.blogg.se/
♥ Linn

Sv: Hej tjejen! :} Det är fint här, själv? Ja, suuupermycket att göra. Ja det går bra! ;D Kämpa på du :D kram!

2010-03-11 @ 19:56:01
BLOGG: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0