Mjaauuu

jaha....Nyåret firade vi bara hemma jag & J. lungt-hus med andra ord. på fredagen kollade vi på paranormal activitys hos fredda & johanna. Den var ju mindre kul, uscha ni mej. de stunder den var äcklig nog fan vare äckligt haha, så typiskt med sånna filmer också att man ska tänka på dom när man är typ ensam hemma ;P

i lördas vart de lite utgång lr mkt utgång kanske. haha när man väl festar så blir det all-in vilket kanske inte är så smart jämt. Alla detaljer tänker jag inte ta. men jag gick ialla fall runt och sa mjauu till alla?
och hej jag är en katt? HAHAHA





› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ l

>HHa det där lät precis som jag när jag är ute och svirar :P

2010-01-22 @ 13:37:57
BLOGG: http://www.babyell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0