hoho

nu har jag fått mitt första diplom. ett av 4 =)

dagen har vart super bra, idag hade vi lady make-up så damer på 70+ kom och blev sminkade. och det är så kul att sminka dom för de uppskattar de så mycket och blir så glada :) och dom ger så mkt kommentarer och beröm så det är verkligen jätte kul. Hemma har jag ritat och gjort smycket :) 2 teckningar ska va klara tills imorgon, sen två till nästa vecka osv. sen ska jag lägga en liten present på brevlådan imorgon. Och göra lite smycken imorgon också. louise som är på jobbet på fredagar ska ha ett slutprovs fotografering i smink med tema godis. så jag ska göra lite smycken till det också :) mycket nu :) mycket men kul endå :)

 




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0