inte människa

mer som en zoombie tror jag. man är inte ung längre, ialla fall inte för att festa. snart går jag i ide bara kryssning kvar i helgen sedan en sthlms tripp med J, en tripp som kommer vara ett minne för livet, en tripp som kan förändra ens liv.

Lördagen var bra. girls night out. Dock går kvällarna för fort. Jag o malin satt då uppe på balkongen o titta på soluppgången, och pratade om livet, hur stor rymden är, liv på andra planeter, jordens undergång m.m
listan kan bli lång.

är nog fortfarande inte människa. så snart blire lungt. skönt med höst , mysiga inne kvällar med god mat och massa bra filmer. Ikea trippar och göra om lite här hemma kanske :)





› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Linn

Sv; Hehe! Du får köpa löshår :D

2010-08-25 @ 23:21:52
BLOGG: http://linnlowes.com
♥ Linn

Sv: Hihi ja! Du får maila mig så fixar vi det :}

2010-08-26 @ 19:20:36
BLOGG: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0