go go

Idag har ännu en arbetsdag varit. fint väder var det också jädrar vad vädret styr ens humör :)
imorrn ska jag ta tag i skyltfönstret sen har jag tagit lite ledigt för en liten tid på stan o shoppa lite nödvändiga grejjer. Håller på o bakar kladdkaka nu :) tänkte ta med lite till jobbet på vårat lilla personalmöte :)
ha lite chili i kladdkakan för lite extra sting, riktigt jädra gott faktiskt :)


haha min typ av humor :) spec på kvällskanten när man är lite övertrött. skrattade tills jag storknade första gången :)




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Amanda

Sv; Haha ja men ellerhur..! Måste verkligen också göra det ;) Kan ju inte dyka upp där helt stel och nervös .. haha ;) Men det ska bli riktigt kul :D :D

2010-04-12 @ 23:38:10
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0