som förr..


Imorn ska jag på stan. Kanske kolla efter nå smycke eller nått linne. Har dåligt med budget denna månad så det får bli nå billigt enstaka :) men små saker kan göra under.

På lördag. Efterlängtade lördag ska jag få träffa alla mina flickor. Middag och lite dricka och tilltugg. Prata gammla minnen, det kommer bli såå kul :) längtar som fasen ♥




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Dvärghundspossen

Tja, linnen brukar ju finnas jättebilliga på typ HM och såna affärer... ska själv shoppa loss lite nu när lönen kommit, men det brukar mest bli på Myrorna. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0