Hundvakt

Torsdag - Lördag var vi hundvakt. det är såå mysigt med hund :) det är kul och mysigt med promenader.

 

det har vart en riktig lyx helg. I fredags vart de fläskfile o poatisgratäng + lite rödvin. sen i lördags vart de lassagne och lite rödvin. Kvällen slutade upp hos fredda o johanna. kom dit ganska sent, vi kom väl hem kring 4-5 på morgonen :) hehe så vi var lite slitna igår. men det var skönt att de inte vart nå krogen,  mkt trevligare med hemmafest





› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Dvärghundspossen

Är det en strävhårig tax jag ser på bilden? Ni verkar ha mysigt iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0