hoho


Nya tider, nya förändringar.
Nu ska jag verkligen försöka blogga mycket. eller mera än vad jag gör :)

kräftskiva vart de + lite kalajs. det var skoj. krogen kunde man skippa som vanligt men men.
I veckan har vi vart hundvakt vi har lille snoddas till imorn eller på lördag. Det är såå mysigt med en hund.
det kommer bli tomt sen :/

I helgen ska jag fixa här hemma bara och sitta och rita en massa.
ska börja göra lite tavlor hade jag tänkt. måste till panduro en vända först bara :)

aja skriver mer sen. :)





› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Dvärghundspossen

Ja det förstår jag, att det blir tomt när man lämnar tillbaks en hund... vi är helt beroende av våra vovvar, börjar sakna dom efter en dag utan bara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0