....

Räkningar...Usch säger jag bara. Alltid när man tror att man inte har så mkt denna månad så dymper det ner nån fet räkning som man inte har räknat med. Gillar inte...

På torsdag får vi snoddas :) wieee.. då blire mysiga promenader och mys i soffan. :)
i helgen ska jag pyssla lite med smycken. göra lite fimosmycken. Har en massa ideer jag vill testa så.







› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Dvärghundspossen

Ja och du ska se vad som händer när man går från lägenhet till hus, el-räkningen FLYGER i taket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0