tjohoo


Satt och kollade på efterlyst idag. Jag själv är rädd för attt gå ute på kvällen/natten själv, måste alltid prata med nån då och säga vart jag är, det är väldigt tråkigt att det ska vara så för det är nog inte bara jag som gör så?
Händer för mkt skit tycker jag...

Nog om det så imorn ska jag på ett möte på min kanske blivande praktikplats som jag hoppas kommer leda till nått.
Så nu håller jag tummar och tår ;)

Ville säga också att det är jätte kul att få feedback för mina porträtt, nu ska jag rita som aldrig förr.
ju mer kommentarer och så man får desto mer lust får man att rita så det är jätte kul.



mkt vacker bild ;P haha

 

 




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ simone

Haha, charmigt :D

2009-10-22 @ 13:39:44
BLOGG: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0