Frågor & svar ♥

Jessica
Hej
måste bara säga att du ritar sjutk fint...

sen undrar jag hur länge har du hållt på? tagit några kurser? eller bara en naturbegåvning :)



Svar från mig:



Jag har alltid tyckt om att rita och är en som alltid sitter och små kluddar på papper. Mamma är också väldigt duktig så det är där jag har fått det från henne, sen på hennes sida finns det flera duktiga kreativa som ritar/målar gör smycken m.m

Men för ca 1 år sen började rita i pricip varje dag, och det var då jag börja rita av också. och insåg ganska snabbt att det här vill jag hålla på med. Man blir duktigare efter varje teckning man gör.

Framtiden så har jag tänkt att gå nån kurs på nått år eller så, för att lära mig mera. ska även börja måla av i akryl och olja. så det kommer komma upp som beställning när jag lärt mig.





j
Hejhej, jag undrar vad du använder dig av för material när u gör dina smycken, dom är riktigt söta! :)


Svar:

Jag använder fimolera från panduro. oftast köper jag bara vit färg som jag färgar med akryl, som jag knådar in i leran (kladdigt) :) eller så målar jag sakerna efter allt har stelnat i ugnen. Ska göra en liten tutorial sen när jag har tid :) sen har jag lite hemligheter också ;P




 

Ps. Fråga gärna mer frågor :)





› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Britt-Marie Johansson

Hej,

har genom din systers blogg kommit in på din, du tecknar alldeles underbart, undrar lite om priser o storlekar på teckningarna,

har 3 barnbarn, som jag gärna skulle ha förevigade, 3 tjejer i hello kitty ballerinadräkter.

Tacksam om du har möjlighet att svara.

mvh

Britt-Marie Johansson,Kil

2009-11-03 @ 07:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0