Den som vinner ett avritat porträtt är:

Sara
Jag vill gärna vara med och tävla! Min barndomskompis fick sitt första barn för 1 ½ vecka sen, och om jag vann skulle jag vilja att du ritar av en bild på henne och hennes son.. Blir en toppenpresent :)

Grattis :) skicka bilden du vill ha avritat till min mejl
[email protected]






› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Simones

Vilken bra tävling och så gulligt av dig :D

2009-10-27 @ 14:31:02
BLOGG: http://fattybom.blogg.se/
♥ Jessica

SV: haha nej men riktigt så duktig är jag inte... jag ritar annat också - hade en period där jag "designade" /ritade kläder.



men du... nu tack vare dina söta bilder tog jag upp en penna i går kväll och ritade fakitiskt en liten drawing som jag blev ganska nöjd med :) tackar :P

det var verkligen sjukt länge sen jag gjorde en seriös teckning :)



kram <33

2009-10-27 @ 16:05:21
BLOGG: http://enklast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0