btw ♥



Inatt kom en Sjuk J hem med frossa och skakande tänder. Så idag har jag vart snäll och tagit hand om han, var ner på stan och köpte alvedon och två tidningar, sen varsin macka och juice :)
Nu blire en dokumentär och en film. ska rita under tiden på en beställning som ska vara klar tills imorgon, sen ska jag innan jag lägger mej eller om jag gör de imorn bitti, utse en vinnare som ska få en bild avritad :)

Fick brev från vår vårdcentral idag. både jag o J är i riskgruppen och skulle få förtur på vaccin mot svininflensan.
det jag är lite rädd för det är hur sjuk man kan bli av sprutan? och de men man kan få efter som dom inte vet än?
så ska man ta eller inte? får så knasiga tankar så jag tänker ibland men om jag tar så kanske de märker sen om ett år att alla som tagit vaccinet blir sjuka o dör. så det mesta jag tänker är ska jag ta som alla andra de flesta i min famlilj eller att inte ta och dö ensam. hmm?? haha knas-fia




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Jessica

SV: jo allt är bra här med :)



åå vad avundsjuk jag blir. :) själv ritade jag sjukt mycket som barn men min stil är lite mer åt karikatyr :) fast jag ritar inte sådär jätte mycket längre... har faktiskt funderat på att börja igen - man blir ju så sugen när man ser dina bilder :)<333

2009-10-26 @ 22:40:41
BLOGG: http://enklast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0