todooo

På lördag ska vi ju ha inflyttningsfest så det är mkt att göra. Inväntar mina pengar så jag kan köpa nått fint att ha på mig! Vad man nu ska ha på sig? Ska jag färga håret också? Lr ska jag skippa? Vilket ilands problem.


Idga igen glömde jag matlåda! Snark. Det är ju både på gott och ont. Maten kommer ju från banken bar ett riktigt bra stället. Men det kostar ju 74 spänn för lunch så det känns ju lite i plånboken. Tänker alltid att nu denna vecka kommer det ju bli typ 150 kr på lunch det är en bh eller en tröja eller ett snyggt linne på hm. Jaa tänka kan man det är ett som är säkert, för mkt ibland tror jag.


På fredag blire kul med jobbet igen. Bussen avgår från kontoret halv 8. Sen ska vi till blge. Visning av kundtjänst m.m sen fika- guidad tur på ett nytt fjärrvärmeverk. Sen åker vi vidare till dalahusby hotell för 2 rätters lunch J sen blir det hedemora och gokart tävling sen efter blire fika igen och hem till falun igen.

Så veckan ser ut att vara fullspäckad. 

Nu ska jag återgå


Är på jakt efter dom hära strumobyxorna från hm. När ska jag få hem dom? JOO i början av JANUARI? vill ha dom till helgen...Så nu är jag på butiksjakt. dom har inte kommit till varken falun lr blge än. så nu hoppas jag på Gävle!




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0