♥ Helg


I fredas vare fredagsmys. Lagade älgfärs och spaggeti. Vi såg på movie V för vendetta. Den var bra. 4 av 5 korvar får den. :) Igår vare Jobbets Höstfest på dalasalen på regementet. Jätte mysigt var de. Tre rätters förrätt var det skagentårta typ. Det godaste jag ätit....varmrätt vare fläskfile med potatiskaka och svampsås. sen till efterätt var det vanlijpanacotta men hallon/blåbär m.m. det var uppträdaden sen vart de dans :) En super rolig kväll. Vilken tur att jag gick!!!




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0