♥ ♥ ♥


Imorn ska vi bli mindre svin än vad vi redan är.Det enda jag är lite rädd för det är väl hur man reagerar efteråt. Hur sjuk man blir och så.Men här ska ingen knorr växa fram ialla fall.

 Känner att jag inte haft tid och ork att rita nu när man jobbar 8-16.30.Somnar som ett liten ljus så fort man kommer hem sen är man bara trött på kvällen.Men idag ska jag försöka rita lite. Måste göra klart min tavla jag påbörjade för säkert 2 månader sen också.

 Vill till ikea snart också. När man har pengar. Är så mycket man behöver. Lampor, hyllor, mattor ,säng, byrå o sängbord.  + en massa ljus J

 Ikväll tänkte jag också ha en liten ro om mig kväll. Göra mask, ta ett bad, måla naglarna m.m.

 Har kikat på lite julklappar jag önskat mig.  Tänkte kanske önska mig denna från J.
Har nån luktat? Vart ialla fall kär i flaskan




Juicy Couture Couture Couture EdP

Juicy-tjejer behöver inte göra som de blir tillsagda. De bryter reglerna med stil: en läcker eau de parfum i en glittrande flakong med dragkedja och Juicy J- och Love G&P-hängen samt en glittrig, gyllene kork. Inuti busar ackordet av rosa vindruva med apelsinblomma, mandarin, vinrött plommon, kaprifol och lättjefullt, krämigt sandelträ. Du kommer att älska att leka med dem!

Couture Couture är en ny Juicy Floriental som säkert kommer att gillas av alla Juicy-tjejer... Toppnotens läckra mandarin är insvept i naturlig apelsinblomma, den dyraste i parfymbranschen. Sedan gör det saftiga ackordet av rosa vindruva (skapat exklusivt för Couture Couture) sig gällande. Lekfull, flirtig & instinktiv. Inslagen av vindruva är beroendeframkallande. Stjärnjasmin och kaprifol fungerar som volanger kring hjärtnoten som ger mildhet och kvinnlighet. Naiviteten i det lila plommonet har en sensuell inverkan med sin fylliga, fruktiga nektar.

Den varma och behagliga bakgrunden lyses upp av fuktig ambra och vaniljextrakt där njutningen tar överhanden. Krämigt sandelträ ger en sammetslen mjukhet. Det saftiga ackordet av rosa vindruva har inspirerats av Pam och Gelas resor i södra Frankrike. Parfymören skapade det här ackordet med vindruva NaturePrint® blandad med historisk mystik och en nyckfull fransk flirtning!

Blanda med kärlek och få hela världen att lukta gott!





från Eleven



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ simone

sV: Haha ellerhuur, den är ju helt galet bra, håller så länge också? Smart investering av oss :D

2009-11-17 @ 12:40:59
BLOGG: http://fattybom.blogg.se/
♥ yasmine modell & blivande mamma

oki hehe jag ska fixa lite här hemma o ta de lungt bara kraam

2009-11-17 @ 15:56:19
BLOGG: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0