petra, emilia & Jag


Händer mkt nu tycker jag. Har fått praktiken. jobbar 07.50-16.30 varje vardag. Har fått massa beställningar på teckningar. Höstfest med jobbet den 21. På fredag blire bio med J 2012..Scaaary. Sen den 28:e ska vi ha lite perty om allt går enligt planerna :) då får alla flivkor va tillsamans igen...Längtar! den 18 blire jag ska inte bli svin spruta. sen blire tandis besök 1 av ??...Sen äre jul helt plötsligt. vad ska jag ge alla? Juldagen? Nyår?

 




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Elin Söderström

SV: Yes den med kristaller på har jag :)

2009-11-13 @ 19:57:16
BLOGG: http://elinsoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0