Wishlist ♥

Önskelistan för årets julklappar då :)
                 



 

Hårdvårdsserie från Loreal Expert. Shampoo, balsam och serum  lyko

Hudvärdsserie Tigi  Dusch,lotion och bodyspray doft: Melon   lyko

Parfym Juicy Couture parfym         eleven

Aquolina pink sugar parfym           eleven 

Bäddset från Åhlens

Presentkort på make up store

Aquolina pink sugar giftbox                  eleven

Winter wonderland paket från Lush




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Linn

SV; Hehe, den sidan jag jobbar med.

Ska lägga upp länk inom kort ;} Inte svensk dock.

2009-11-19 @ 16:57:16
BLOGG: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0