Vilken toppen helg


Toppen lördag säger jag bara. Åkte te maria. sminkade oss och åt lite, prata lite och lite såå.
Sen åkte vi te csagge. Malin var o med. det börja lite segt. men sen såå. Vart en massa dans och skratt,
försökte scanna malins rumpa m.m  krogen slitage var oxå kul för en gång skull. dansade mest :)

blir en favorit i repris snart =)


innan allt spårade ur



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Maria

wihoo! bästa på lääänge! vi måste snart igen. puss, älskar dig min lilla fis

2009-06-15 @ 19:33:49
BLOGG: http://soomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0