Måndag igen...




veckorna går så fort så man hinner knappt blinka känns det som.
J kom hem igår från cinderella kryssning. idag resulterade allt i ögoninflammation, jobbigt.

Ikväll ska jag bara sitta och rita lika så imorgon med.

Det är så varmt ute och jag är fortfarande så seg så jag håller mej inomhus idag tror jag, sitter hellre ute
nu när det är kväll soligt men svalare :)

Skulle vilka åka bort nånstans. Ska prata med J lite om det, hade gärna vilja åkt till sthlm. Men det blir nog i augusti.
men vill ha nått planerat i sommar ialla fall så man har nått att se fram imot.







› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Caroline, LINA FRANKღ

Va kul att du kikade in :)



Härlig blogg :) Följa varandra via bloglovin?

2009-06-30 @ 16:20:50
BLOGG: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0