Glöm inte bort

Tävlingen avslutas den 25 juni!!






Ska rita klart på teckningen idag så jag kan skicka iväg den imorn. Drar en vinnare av tävlingen på torsdag natt.
Sen på fredag kanske jag startar igång en ny tävling :)

På hemmafronten har det inte hänt så mkt. Vi har mest vart hemma och glassat runt. På midsommar var vi ute bergsgården och lördagen var vi hemma på lite parträff lr vad man ska säga hehe.

Maria o malin ?? skant vi ta en drink o lite dans snart lr? hade ju så kul sist






› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Maria

d ska viiiii visste! men nästa helg eller nåt! jobbar ju som en griiis den här v! puss saknar dig

2009-06-25 @ 08:38:31
BLOGG: http://soomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0