Ursäkta...

 Att jag inte har skrivit har vart mkt nu. igår fick jag migrän som höll i sig i ett dygn och ingenting hjälpte så jag turbosov non-stop till klockan 9 idag HAHA utvilad man är ialla fall.
Är husvakt åt mamma och pappa. vakna upp. fiskarna i dammen är dåliga ser ut som dom har nå hud/fisk-parasit as äckligt. sen kommer ena katten in och har gjort illa ögat som ocå ser otäckt ut. Ringer runt halva dagen, försöker få tag på nå vetrinär. ringde djursjukhuset i falun då ska man bli uppringd nähä det vart man inte efter man väntat i 2 timmar. ringde igen och de skulle ringa efter en timme, näee det gjorde de inte. Inget står på hemsidan heller om dom har nå speciella öppettider nu på sommaren. såå tummen ner för dom.
Avvaktar lite nu med majabaja och ögat så får se om det blir bättre.

Har oxå många beställningar som ligger på hög. har börjat på en så jag tänkte försöka rita klart den idag. Nästa vecka på fredag ska jag försöka vara klar med alla beställningar jag har.

Annars då? Sper fint väder idag =) Me Like!

Bjussar på en bild senare. nu ska jag åka upp te kattsingarna och sen ska vi handla till fredagsmys




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0