Do it

Fredan bestod av harrys och falufunk. kul men mindre kul dagen efter.
Söndan fick vi besök av jonas syster med pojkvän, vi träffa jonas pappa och var ut och käka lite :)

I veckan blire full rulle. Ska rita ikväll/natt och hela veckan. på tisdag ska jag göra en liten operation
på sjukan av mina cellförändringar, så får se hur jag mår efter det. men ska försöka rita så mcyket som möjligt,
sen på torsdag ska jag till sjukan igen men till neurologen och kolla upp hur vi ska göra med mitt onda ögat
och mina nerv och muskelrykningar.
Sen på lördag ska vi på 30-års kalas i sundborn. Så denna vecka händer det mycket. + att Jonas fyller år på tisdag
fin födelsedagspresent han får en ny livmodertapp till fia. haha

Som sagt har mycket att rita nu så jag ska försöka hinna med så mycket jag bara kan i veckan.
Ska rita klart 2 bilder ikväll. en beställning + en som jag ville rita själv.




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Eva (Normas mamma)

Hej! Fick bilden idag! =) Vet inte om du vet de men de va inte tillräckligt me porto så ja fick åka till posten o lösa ut de...(tänkte bara så du kollar upp sen när du skickar andra teckningar!) Ja är iaf super super nöjd!!!! =) Ska hitta en snygg ram så ja kan sätta upp den här hemma! Jag vet ju inte hur länge de tar för dig att rita, o du ska ju inte skicka iväg en teckning som du inte är riktigt nöjd/klar me. Så ja vänta gladeligen på teckningen! =) Hoppas de går bra i morgon på operationen! Ha de så bra! Kram Eva

2009-07-13 @ 11:47:42
BLOGG: http://fen.bloggagratis.se
♥ Eva (Normas mamma)

Glömde säga att ja satt in pengar...=) Kram

2009-07-13 @ 11:49:17
♥ sofie

Hej vännen! Super tack för jordgubbarna! Såå fina!! Men kom på att du fick väl aldrig pengarna av mig? Jag ska fixa det så snart jag kan!! Hoppas det går bra på sjukan idag!! Kramar

2009-07-14 @ 17:02:32
BLOGG: http://sofietagtstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0