Fynda på ebay, Me Like


Man kan göra fynd på ebay.
Satt och spåna inne på ebay idag. Jag som ska ge mej in i nagelbranchen tänkte beställa hem lite grejjer.
Hittade 500 tippar som jag vann. 5 dollar, 36 kr vart de. Sen jämförde jag på en nagelshop här. 500 tippar kostade 250 spänn. Snacka om att man gjorde ett bra köp :) Ska nog beställa lite mera hihi ;P

Nu blire en varm dusch med myspyssingen J. Sen ska han jobba, och jag rita och sen sova.

Sista dagen imorn. Och en sak som man inte kan glömma, Imorn äre FREDAG!

I ♥ FRIDAY





› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0