Dec 4 2009

Nu är det fredag = Helg = Njutning = ♥


Ikväll blire fredagsmys, tacos blir det om jag får bestämma hehe :) och nån bra film inte nån utan 2-3. skulle vilja se nån äventyrsfilm typ narnia sen nån skräckis, det var längesen. Vill se den där paranormal activitys, Undra om den är läskig? Kanske man ska ta ett fotbad också :) Det var längesen.

Imorn ska vi till Mamma & Pappa på middag. Pappa Har fyllt år, Igår. GRATTIS PAPPA ♥
det blir nog trevligt :) dom har ju köpt en kamin nu också :)

sen på söndag, måndag och tisdag ska jag sitta modell på lust & fägring. Börja komma in i allt och så.
Kommer nog bli toppen hoppas jag ;)

 

 

Här ligger jag i min lilla skål




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Hehe de var en bra fråga :) jag bara tar bilden. Brukar ställa in ISO-talet på 800-1600 så blir det inte ofta darrbilder. Men sen gäller de ju att vara lite stadig på handen också :) inte tänka för mycket, bara ta bilden så att säga :)

2009-12-04 @ 17:18:56
BLOGG: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0