Torsdag

Igår var jag på stan lite med mamma. köpte A3 block så jag kan börja rita de större beställningarna också.

Var på hej då middag för malin som flyttar för att plugga, det var trevligt god mat och så.
vart väl lite på lyset :) så idag var man lite bakis men inte så farligt.

Köpte en scanner by the way. eller fick den som tidig present av mamma och pappa :)




denna skönhet blev det. så nu scannar och skriver ut för fullt :)
nu skulle man bara behöva en ny dator höhö...min kommer nog säcka ihop när som helst.


Imorn ska jag o emilia åka och gratta björn som fyller år. han ska bjuda på mat, grillat såklart :)
mmm.. det kommer bli gott :) sen ska jag bara rita lördag och söndag.





› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ sofie

hej! jag är hemma o är sjuk så antar att jag ska ligga inne i helgen så jag blir frisk snart!! Vad ska du göra då?? Kramar

2009-08-07 @ 08:41:57
BLOGG: http://sofietagtstrom.blogg.se/
♥ Dvärghundspossen

Men... hur har du klarat dej utan scanner innan, hur har du kunnat lägga upp bilder på bloggen? Själv har jag en enkel scanner utan skrivarfunktion, tror den kostade 3-400 spänn eller nåt sånt fjuttigt. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0