sorry

har inte haft tid med nå uppdatering. är fortfarande inge bra. ögat är lite bättre och jag ser inte lika mongo ut.
idag har jag huvudvärk bakom de ögat : / . Är fortfarande sjuk oxå. har halsont och hosta.

Man vill gärna veta vad de är som orssakar det här hängande ögat och de andra besväre. suck.

satt och pyssla lite igår ialla fall.


 


tror jag gör olika armband av dom :). Annars blir veckan lugn. är mör i kroppen än och väldigt trött.
vill träffa mina vänner. saknar dom. nu var det ett tag sen känns de som.

ska försöka uppdatera lite mera nu. och skriva lite längre. ska börja rita på en ny bild idag tänkte jag oxå :)



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ sofie

tack så mycket!! jo jag fick lite smått o gott=)

Emilia o jag ska ha födelsedags fest här hemma den 2 maj så kom då vettja =)kramar

2009-04-15 @ 17:52:59
BLOGG: http://sofietagtstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0