Nattugglar


Man har väl lite rubbad dygnsrytmen. Men är nog också helt mör i kroppen efter all sjuktid.
sovit i princip hela dagen och kvällen. vakna upp 11 nu på kvällen.
aja. ska sätta mej och rita lite sen kommer nog jag bli trött igen. Är redan lite trött i huvudet.

Sover ensam uppe hos mamma och pappa inatt. Scaary. tur att jag har två katter som räddar mej,
en som är snäll mot allt och alla och en annan som blir så rädd så hon nästan bajsar på sig.

Mitt öga hänger lite fortfarande. när det blir överansträngt. igår fick jag ha piratlapp när jag satt vid datorn haha
kände mej en aning fånig. Idag äre lite bättre. syster sa att jag såg pilsk ut med det där ögat. jonas sa att jag hade sängkammar blick. Man får hoppas att det bara är dom som tror lr tycker de. så inte man verkligen går runt och ser kåt ut :P
nu ska jag rita lite sen försöka sussa. Har ritat klart en bild. ska lägga in den imorn ;) vart souper nöjd :)



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0