Mitt ritande


Jag har alltid älskat att rita och kluddat. I skolan bestod min block med massa kludd som jag satt och småritade hela tiden. Det roligaste ämnet var förstås bild och det var de jag var bäst på också.
Min mamma ritade också väldigt mycket och hon ville bli kläddesigner.
Så jag har ärvt en väldig underbar talang :) Jag har nästan aldrig använt riktiga tecknar pennor. Har köpt en massa under årens lopp men jag går tillbaka till min heliga stiftpenna :) + att man kan göra riktigt små detaljer med stiftpennan. sen suddar jag ut med fingertoppen, ibland använder jag stompar. men jag tycker fingertoppen är bäst :)

Jag har aldrig gått några kurser, jag är självlärd. och tycker om den teknik jag använder mej av.
ingenting är fel, bara det känns bra för en själv :)




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0