Källslätten

Källslätten är mitt absoluta favoritställe. Har inte vart där så många gånger vilket ska bli ändring på. det är såå vackert där. det ligger bortom där mamma och pappa bor. sen på sommaren har dom kossor och får där, och små söta lamm :)
Jätte mysigt ställe att åka och ha piknick på. det är dock lite krångligt att hitta, det är ju en bit. sen måste man gå ca 1 km kanske i skogen sen är det som man kommer in i nått paradis mitt ute i skogen.





› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ sofie

Åhh det är så fint där uppe!! Åkte ofta dit me skolan o grillade när man var yngre.. Kanske ska ta oss en grillkväll där alla tjejer =) Kramar

2009-04-30 @ 15:29:11
BLOGG: http://sofietagtstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0