summerlovin

Sitter och tänker på sthlm. Saknar sthlm. ialla fall sommartid. Om jag vann på lotto skulle jag nog flytta ner dit. skaffa mig ett shysst jobb. Lr ialla fall jobba där. för då är man rik och kan både bo kvar här men ha lägenhet där.
Får åka ner snart. Hälsa på syster o hennes lilla familj. Kolla in hennes bonusbarn man blir inget annat än kär ialla fall när ena säger att hon ska bajsa under bordet hela tiden *fniss*.



Sen måste jag hälsa på min "mami" Carina. Titta va jag fick av henne på posten. byter ut hälsar mot ringa carina.
vår framtida salong "stor & Liten" :) 





Har gjort lite mer smycken jag ska lägga upp. dock ligger alla bilder på J's telefon men de kommer inom en snar framtid.








› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0