todoo


I fredas åkte vi ut till gustafs till systra mi och fick plankstek :) Mums...Sen vart de vin och en massa buzz på de. halv fyra var klockan när alla kom i säng ;P men det var jätte trevligt :)

Lördan vart de hemmamys med nya sherlock holmes och the road tror jag den hette. the road var en jätte sorjlig film, kan rekomenderas stakt.


Idag vare working time :) Men det var skoj, håller på och lär mig hudserien dalton, som ska sitta som berget i huvudet. sen var söta "praktikanten" emelie där idag och jag fck ta lite hål i hennes öron igen :) så det var jätte kul. den 14 feb börjar jag make up kursen :), den ser jag verkligen fram imot. sen blir det sthlm och nagelutbildning i mars :) så det rullar på.

 

På lördag blire förmodligen IKEA och listan är lång, blir släp dit. ny dubbelsäng, byråer och sängbord sen en stor bokhylla + lite annat smått och gott :) sen är det väl bara att invänta tapetsering så är man väl nöjd sen ;P

 

 




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Kan Dee Drawings

Vilken söt bild! Jag älskar verkligen djur och det känns kul att göra något annorlunda.



Kram Kan Dee

2010-01-19 @ 00:21:15
BLOGG: http://kandeedrawings.blogg.se/
♥ sofie

visst var filmen bra!! Gillade den som fan :) Hoppas allt är bra!! Kramar

2010-02-09 @ 22:58:38
BLOGG: http://sofietagtstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0