det onda örat


anledningen varför jag inte har skrivit är för att mitt öra ser inte ut såhär fint längre. ----> Har fått världens infektion, så i måndas fick jag lov och ta ur de, sen fick jag feber och det vart värre, så då fick jag åka upp på sjukan. Och där skärde de upp de lite och så uscha ni mej. Var helt mörklila och uppsvullen bak på örat. så nu går jag på antibiotika och smärtstillande o alvedon och måste åka upp varannan dag och kolla till örat så det inte sprider sig eller blir värre..tog inte så bra bilder, ska fråga om jag kan få på sjukhuset, de tog bilder på örat och det såg inte så super trevligt ut kan jag säga.

så den senaste tiden har jag vart sängliggandes.
I måndas fick jag dock diplom i vaxning. Wihoo :)



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ annika

din stackare!! hoppas du snart blir båttre!



kramar

2010-02-03 @ 20:00:24
♥ Art by Lisa Lans

fyy. lät inte kul. Hoppas de blir bättre!

2010-02-03 @ 21:50:23
BLOGG: http://lans.blogg.se/
♥ Jenny

Men oj stackare!!

Hoppas det blir bättre snart..

2010-02-04 @ 16:27:50
BLOGG: http://jennycarlstrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0