vinterkräkan

har slagit över över mig, som kom som en blixt över blå himmel.
ska inte gå in på detaljer men ;/ börjar må lite bättre ialla fall. Nu när förmodligen våren är här vill jag ju åka till plantagen och fixa min balkong. Men det får nog bli efter jag kommit hem från sthlm.

Nu n'r jag ligger sick, så orkar man inte göra så mkt. kollar på animal planet och dricker is-te med datorn över benen. jobbigaste är nog att inte kunna få pussa på J. han är den västa sorten hypokondriker :)


fick i mig lite påskmat ialla fall hos J:s mormor i lördas:)


jaa det var den påsken de.

nu är jag sugen på allt vad mat heter, pizzor, semlor, tårtor, cola, bröd, ost, köttbullar, potatis, kyckling.
listan kan bli lång, tror jag måste försökata mig upp o kolla vad som finns i kylen.

sen får man hoppas att allt stannar kvar i magen bara


hittade bara en bild på pappas dator. osminkad o galet kär :)




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0