Full rulle

Senare på lördagen var vi upp till mamma o pappa och åt god mat :)
J drog iväg på fest sen och lika så gjorde jag :)

igår var det inge vidare att vakna upp när man är bakis. så det var mest att sova. Sov halva dagen idag också.
man bli nästan segare på måndagen. NEJ så nu blire städa sen tok rita. Ska skicka iväg beställningen innan imorn när de tömmer lådorna. Sen börja på nästa. Känner mej något stressad men det är bara bra också.

krulltotten är då jag, har fortfarande sånt hår :D men nu finns

det ialla fall plattång :P




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0