....

Har ju haft ett litet blogg break, har haft lite annat att tänka på och så.
Imorn ska jag ialla fall göra magnet och kärl röntgen av huvudet. Mamma skulle följa med :)

sen den 15 juni ska jag göra nerv och muskel test i ögat.

skönt att få allt gjort ialla fall....

Har pyssla en massa och gjort massa smycken. ska försöka knäppa lite kort ikväll. just nu hänger allt på tork och jag håller på och lackar allt för fullt. Ska börja med en bild också. vet inte vilken bara. ska kanske testa på en katt eller hund till att börja med :)

På onsdag tänkte jag svänga mina lurviga med mina marior :)
Helgerna farmöver + veckorna kommer gå åt åt flytt/städning/upppackning m.m.
Så onsdag tyckte jag var en bra dag. Maria oxå :)

Ska snart se mommas boys? kan nog bli lite små kul :) och maten måste jag börja med. idag blire fiskipinnar o hemmagjord potatismos och mys :)





› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Linn

Sv; Tack för tipset!

2009-05-19 @ 18:52:45
BLOGG: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0