nu så...

Ringde de från sjukhuset. Alla prover visar ingenting. Inge tumör/hjärnblödning/MS/nerv/muskel sjukdom eller skäldköttel sjukdom och sen vare lite annat smått o gott. Men vad sjutton är de då? skönt att de inte va nått av de allvarliga men det är drygt att inte veta vad man har för fel när man märker det varje dag.

Nästa vecka ska jag göra nerv och muskel tester.

Sen har jag ju vart på kvinnokliniken för cellförändringarna som jag ska förmodligen få svar på nästa vecka.
hon trodde att jag skulle få lasra bortom. (mindre kul)

Aja har ialla dall lånat min systers kamera (super kameran) Weey
guu vilken skillnad det blir på bilderna alltså. måste införskaffa mej en sånn sen




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0