hoho


Har haft lite mkt nu. har mkt beställningar också så jag hinner knappt rita på egen hand så jag har inte så mkt att lägga ut här heller. men men. Satt och pyssla lite smycken igår så jag ska göra klart dom sen lägger jag in lite bilder.
Ska gå och posta iväg lite beställningar också :)

Uppe med tuppen idag. Jonas åkte till jobbet halv 6 så då var jag pigg och gick upp då :)
så nu har jag hela morgonen :) ska äta lite frulle nu sen sätta mig och rita till lunch tänkte jag :)

Ska tillbringa natten uppe hos mamma och göra henne sällskap. sen imorn blire kupolen i borlänge och sen hämta upp marhia och sen blire girls night out :) sen blir det lungt en månad frammåt, hade igentligen tänkt ta det himla lungt i helgen, får eksem och utslag när jag dricker som sitter i en vecka så jobbigt. men vad gör man inte för kompisar ;)
sällan man träffar henne så när hon väl kan så kan jag inte säga nej till den där damen :D



köpte en ny party dress :) från stylebystars. Supernöjd. den är bara snygg att titta på :D




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0