Nu så...

börjar det ta form snart. ska lägga in lite bilder och fixa en hel del texter bara. Vill ha en ny sprojlarns kamera skulle inte sitta helt fel. allt jag tar med mina kamera och mobil blir verkligen kassa. en systemkamera tack!!!

Måste väl gå och sussa, ska upp snart. börjar jobba 10. måste till tisken och bibblan innan får se hur det går. får nog ta tisken på torsdag är jag rädd. drygt att man ska vara morgon trött oxå.

ont i magen har jag oxå. näee fy fan nu äre mkt, därför säger jag godnatter...





› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0