todidoo

Snart ska jag till jobbet, vi råkade somna på soffan igår. J vaknade upp 3 och fråga om jag skulle me till sängen men det skulle jag prångt inte haha, ser ut som kruella de ville. en riktig skogsmulle. mitt krullhår står åt alla håll och kanter. Och nu har jag ca an halv timme på mej sen ska jag trippa till jobbet i minst 20-. Brrrrrr....

borde ha duschat också men det hinner jag inte. J tar hand om snoddisen idag :) han gnäller när nån av oss e borta men acks å glad han blir när an kommer hem hehe :)

 

Måste iväg å mata ankorna snart :) det är synd om dom nu i kylan :/

 




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Sandra

Ankor :D :D HAHA vad söta <33

2009-12-22 @ 18:37:03
BLOGG: http://sandract.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0