...


Forlåt för den otroliga dåliga uppdateringen.

Började nytt jobb i måndas. På lust & fägring. Så det har vart full rulle sen när man har kommit hem är det mat som gäller sen har man slocknat som ett litet ljus :)
Men ialla fall så går det toppen, bättre än förväntat. Nu i veckan har jag mina första kunder, lite pirrigt men kul.
Mamma & J kom i fredas och fick paraffinbehandling :)

Men det är mkt att lära sig så man är ganska tom i huvudet efter en dag :)


I fredas hämtade vi Snoddas :) så nu har vi han tills på tisdag :) mysigt är det.
Så det vart pizza i fredas, vi alla slocknade halv 11 säkert hehe :) sen igår så gjorde vi lite julmat. skinka o prinskorvar & potatis, det var mumma. Drack en klunk rosé, sen vart jag illamående och fick ont bakom ögat IGEN!
Har ialla fall sökt lite på nätet, och har hittat detta som jag tror jag skulle kunna ha Hortons huvudvärk och Horners syndrom ska ringa till min läkare och höra.

Nu är verkligen julen här, så mysigt med all snö, så otroligt vackert det var igår när det var minus 20 och det ångade från ån. Och alla stjärnor i fönstrerna. Har inte gjort allt för juligt här hemma, med två gröna julstjärnor ialla fall och en svart ljusstake och min glitter ren i en hylla :)

 




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Linn

sv, låter bra alla tre! Röstar på Britney/Circus :}

Jag har ingen aaaaning. Har inte tänkt vidare på det alls, så svårt! Lutar åt nån i gossip girl, taylor momsen :)

2009-12-20 @ 20:37:19
BLOGG: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0