mmm...


Jaha igår fyllde man år då. 23 år. :)
mötte upp sebastian o ebba på stan, gick till djurmagasinet :) det är kul att gå in där. hellre där än gå in på Br leksaker för då kommer man ut något fattigare.
Mamma o pappa kom med tårta och blommor :) fick ju scannern av dom förut så :)
fick ett elektriskt fotbad av J. så han ska slippa massera mina fötter haha. men det var ruggigt skön så den blire att använda ofta.

Annars har jag haft fullt upp med att rita beställningar och så. ritade klart teckningen nedan på en nyfödd liten baby. var as kul . flera babys tack :)

på lördag blire då lite födelsedagsfest / kräftskiva. det kommer nog bli skoj. har inte riktigt stor koll på vilka som kommer men vi kommer nog bli en del. Synd att J jobbar hela helgen men men.




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ sofie

okej va kul =) men vad ska man köpa med sig då?? kramar

2009-08-27 @ 23:02:20
BLOGG: http://sofietagtstrom.blogg.se/
♥ Dvärghundspossensen

Jag tycker egentligen inte om att man säljer djur i affärer, blir så lätt att folk impulsköper (det ÄR ju väldigt vanligt att folk slänger ut både kaniner och marsvin när dom har tröttnat på dom). Men ändå har jag själv svårt att låta bli att gå in på djuraffärer som har små söta kaninungar, dom ÄR ju så gulliga att titta på...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0