ännu en helg

Som är över. I fredas var vi hos björn. han fyllde år så det bjöds på grillat och skumpa. gott var de :)
i lördas var jag bara hemma. jonas har jobbar precis hela helgen så det har vart lite tråkigt.
Därför blire lite lyxigare söndag. Ska göra piffar o potatis med viltsås sen ska jag göra efterrätt också.
blir mat ute på balkongen :) så det blir mysigt. Har ritat klart en beställning idag, sen ska jag försöka göra klart en till idag.
så jag kan börja på nya imorn.

Annars har det väl inte hänt så mycket. Har vart väldigt lungt med lathet känns det som. Så nu har jag massa att göra känns det som. men skönt är det också :)




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0