Hello Falun

hemma från sthlm :) Nu är kursen klar o allt gick galant. slutprovet klarade man då :) wieee.
Så nu har jag tre till diplom att sätta upp på min vägg :)

Idag blire kupolen med J, sen en riktigt myskväll med go mat kanske. vad ska man äta för gott då?

Imorn ska jag nog packa igen för på tisdag blire sthlm IGEN :) ja ja man trivs ju där ialla fall så tackar inte nej till resor dit. blir bio sculpture igen och ska få lite mer kunskaper :)






› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Tsukii

åh vad kul! :D Grattis ^-^



sv: hehe den är köpt på åhlens :D haha jaa musiken var på riktigt hög nivå, det var nästan jobbigt ens försöka kommunicera hehe, hade du kul på bloggfesten då? :D

2010-04-25 @ 16:06:50
BLOGG: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0