Hoho där

 

Ursäkta att jag inte har skrivit något. Har vart fullt upp. Förra veckan vare planer och fixa och doningar inför inflyttningsfesten i lördas, Det var jätte kul, och som vanligt är förfesterna roligast. Vart dålig i måndas redan, fick allergi IGEN! Hade myror över hela kroppen kändes de som, så jag tog lite medicin som gjorde att jag fick jätte ont i njurarna så jag vart hemma igår. Så nu äre full rulle igen och har jätte mycket att göra känner jag. Och snart är det jul också, dubbelt upp med allt känns det som. Sen kommer ju juldagen och nyår. Vad ska man göra? Vad ska alla göra?Kan lika gärna sitta hemma med ett glas vin och titta på nån bra film med J.

 

Skriver mer sen, nu måste jag arbeta J




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ fia

2009-12-02 @ 22:40:18
BLOGG: http://madebykissekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0