gud vad dålig jag är

haha, är riktig usel på att blogga nu, men har fullt upp med nya jobbet. man ska ju lära sig allt och jag brukar vara kvar sent och fixa mina egna naglar ;) Är som att vara i en godisbutik för mig. så mkt smink och nagelgrejs så ögonen trillar ut. så jag trivs som fisken i vattnet på salongen :)

satt o förlängde mina naglar idag med tippar. sen imorn ska jag fixa nå lite glitter lr nått på dom till nyår :)
Inte för att det blir nått spec. blir nog bara att vara hemma och göra nån riktig lyxmiddag. har kollat på lite recept  så :) Sen har det ju vart mkt annat. har ju jobb hemma också. ritat beställningar och gjort smycken. Ska få börja sälja mina smycken på salongen (lust & fägring)  :) så det kommer bli super kul ju :)


Julen har vat väldigt lugn. Var hos syster o firade jul. J följde också med. Vart sparkrace oxh buzz-spel :)
jag vann INTE ;P vinner aldrig, varken på sällskapsspel lr trisslotter eller bingolotto. Men man har väl tur i kärlek istället :) hellre de :)

Ska försöka lägga in lite bilder imorn, tills dess ska jag försöka hitta på nån annan.
Nu måste jag hoppa isäng. Och igen förslåt för jag inte har skrivit, ska verkligen försöka bli bättre

Min lilla Uggle.tavla. Den är dock klar nu :) ska försöka ta en bild imorrn :)

 






› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Hanna

åh men tack snälla du! mina ögon ser ungefär ut som din uggla ;)



/EXIback

2009-12-29 @ 23:54:40
BLOGG: http://exiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0